zendegi nameye David Farrell

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



Behtarin groupe music

دیوید مایکل فارل متولد هشتم فوریه ۱۹۷۷ در ماساچوست ملقب به "فینیکس" گیتاریست آمریکایی و همخوان گروه لینکین پارک است.[۱]

دیوید مایکل فارل ، که بعدها نام فونیكس را برای خود انتخاب كرد تا كلاس دوم یك كاتولیك به حساب می آمد اما بعد از این تاریخ به كلیسای پروتستان ها رفت و این مصادف بود با حركت خانواده اش از ماساچوست به ایالت میشن ویگو. دیوید همان جا بود كه به دبیرستان رفت و به یك گروه موسیقی كوچك به نام Tasty Snax پیوست كه بعدها شیوه كاری این گروه پایه گذار اولین فعالیت های لینكین پارك شد. آنها در این گروه سعی داشتند شیوه ای از پانك را كه آمیخته به افكار و عقاید مسیحیت بود ترویج بدهند.

فونیكس هم اوایل كار حرفه ای خود علاقه‌مند به ساز گیتار بود. نواختن گیتار را مادرش به او آموخت، زنی كه عشق موسیقی را در او بیدار كرد و بعدها هم برادر بزرگش جو او را تشویق به ادامه راه كرد و در این مسیر تجربه نواختن سازهای متفاوتی را از سر گذراند. پیانو، ویالون، ویالون چو كه نواختن این هارا در آلبوم ری-انیمیشن (Reanimation) از لینكین پارك به راحتی انجام داد. با این همه همیشه می خواست نوازنده درام بشود. اگر چه هرگز موفق به یادگیری این ساز نشد.

"من عاشق گروه هایی مثل ویدز، بتیلز، دفتونز، روتز، باب مارلی، سارامك لاگلن، هوگزاند واگنر، هارود و خانك بودم.

موسیقی با شنیدن اصوات این ها روی من اثر می گذاشت اما حالا چه كار می كنم؟! یك ساز مدل ارنی بال میوزیك ۴ و ۵ سیمه می نوازم، یعنی نوازنده گیتار بیس شدم، چیزی كه حتی فكرش را هم نمیكردم" اینها را فونیكس در مصاحبه با یك سایت اینترنتی عنوان كرده است. كسی كه در دانشگاه های مونته ویدئو، مونیترز، لاپاز كابالروس، میشن ویگو و دیابلوس تحصیل كرد. اما این كالج UCLA بود كه پل موفقیت و ورود او به دنیای موسیقی حرفه ای شد. در آنجا با برد دلسون آشنا شد، هم اتاقی او كه در اوقات بیكاری، با هم به تمرین می پرداختند. آشنایی این چند نفر در دانشگاه UCLA ستون های اولیه لینكین پارك را شكل داد.

دیو

فارل به عنوان نوازنده گیتار برقی به گروه لینکین پارک ملحق شد. این گروه ابتدا با نام زرو (xero) به کار پرداخت . با وجود منابع و امکانات کم این گروه شروع به ضبط موسیقی در استودیوی موقت مایک پرداخت و بالاخره در سال ۱۹۹۷ اولین و تنها EP گروه با ۴ قطعه منتشر شد اما برای گروه موفقیتی در پی نداشت و نا امیدی و تنش به وجود آمده در گروه باعث پیوستن دیو فارل به گروه های دیگر و همچنین بازگشت به Tasty Snax شد. پس از مدتی با پیوستن چستر بنینگتون به گروه و تغییر نام به لینکین پارک ، در سال ۱۹۹۹ ، دیو بار دیگر به گروه پیوست و تاکنون نیز در گروه فعالیت دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
شنبه 6 دی 1398برچسب:, 16:56 |- Sahar -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________


aytem.cf